Hogyan segít az instacash BNPL prémium ügyfeleknek, és hogyan különbözteti meg a webshopot a versenytársaktól?
A partnerről
A KitchenAid a prémium konyhai kisgépek világszinten ismert ikonja. Vásárlói olyan igényes, magas jövedelmű fogyasztók, akik a legjobbat keresik – a termékben és a vásárlási élményben egyaránt. A kitchenaid-shop.hu 2025-ben olyan BNPL-megoldást keresett, amely tökéletesen illeszkedik a prémium márkához, és extra értéket ad a prémium ügyfélkörnek.

Kihívás
A 200–600 eurós prémium termékeknél sok vásárló halogat, vagy lemond a vásárlásról. A webshop célja az volt, hogy:
- lebontsa a vásárlási akadályokat, növelje a konverziót
- kiemelkedő kényelmet nyújtson prémium vásárlóinak,
- és megkülönböztesse magát a versenytársaktól egy exkluzív fizetési élménnyel.
Megoldás: instacash BNPL
Az Instacash BNPL tökéletesen illeszkedik a KitchenAid prémium világához:
- Gyors – átlagos vásárlók 6,6 perc alatt érnek el a megrendelem gomb megnyomásától a fizetésig, a leggyorsabb vásárlónak ez mindössze 1,8 percébe telt
- Egyszerű – 100% online, mobilbarát, azonnali döntéssel
- Kényelmes – prémium ügyfeleknek szánt, transzparens részletfizetés

Eredmények 3 hónap alatt
- +12% értékesítési hatás
- 63% konverziós ráta, ami 3.1x magasabb, mint az átlagos banki áruhitel megoldások konverziós rátája
- Vásárlói profil kiemelkedő, magas vásárlóerő jellemzi a BNPL felhasználókat, minden kereskedő az ilyen ügyfélértékű látogatókért küzd az online térben: az instacash BNPL-el fizetők átlagos nettó jövedeleme 32%-kal magasabb, mint az országos átlag
- Vásárlói elégedettség: 4,8 / 5
👉 A számok azt mutatják, hogy a prémium vásárlók aktívan keresik és használják a kényelmi megoldásokat, az instacash náluk nem szükség, hanem kényelmi szolgáltatás, amelyért lojálisabbak a webshophoz.
Vásárlói visszajelzések
- „Gyors, kényelmes, egyszerű, tökéletesen érthető a folyamat.”
- „Hihetetlenül gyorsan, gördülékenyen történt a fizetés. Egy álmom vált valóra a megvásárolt termékkel.”
- „Eszméletlen, milyen lehetőségek vannak, és mennyire gyorsan lehetett igénybe venni a szolgáltatást!”
- „Gyors.”
Következő lépés: régiós terjeszkedés
A magyar siker után a KitchenAid és az Instacash együttműködése Horvátországban és Szlovéniában is elindul. A cél: megmutatni a prémium webshopoknak, hogy a BNPL nem költség, hanem bevételnövelő prémium szolgáltatás, amely kiemeli őket a versenytársaktól.
Kérjük, add meg elérhetőségeidet, és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!
Kérdéseid vannak?
Töltsd ki az adatokat és foglalj időpontot, hogy átbeszélhessük a részleteket!