12%
extra sales hatás

63%
konverziós ráta

1.8 perc
leggyorsabb vásárlás

Hogyan segít az instacash BNPL prémium ügyfeleknek, és hogyan különbözteti meg a webshopot a versenytársaktól?

A partnerről

A KitchenAid a prémium konyhai kisgépek világszinten ismert ikonja. Vásárlói olyan igényes, magas jövedelmű fogyasztók, akik a legjobbat keresik – a termékben és a vásárlási élményben egyaránt.  A kitchenaid-shop.hu 2025-ben olyan BNPL-megoldást keresett, amely tökéletesen illeszkedik a prémium márkához, és extra értéket ad a prémium ügyfélkörnek.

Kihívás

A 200–600 eurós prémium termékeknél sok vásárló halogat, vagy lemond a vásárlásról. A webshop célja az volt, hogy:

  • lebontsa a vásárlási akadályokat, növelje a konverziót
  • kiemelkedő kényelmet nyújtson prémium vásárlóinak,
  • és megkülönböztesse magát a versenytársaktól egy exkluzív fizetési élménnyel.

Megoldás: instacash BNPL

Az Instacash BNPL tökéletesen illeszkedik a KitchenAid prémium világához:

  • Gyors – átlagos vásárlók 6,6 perc alatt érnek el a megrendelem gomb megnyomásától a fizetésig, a leggyorsabb vásárlónak ez mindössze 1,8 percébe telt
  • Egyszerű – 100% online, mobilbarát, azonnali döntéssel
  • Kényelmes – prémium ügyfeleknek szánt, transzparens részletfizetés

Eredmények 3 hónap alatt

  • +12% értékesítési hatás
  • 63% konverziós ráta, ami 3.1x magasabb, mint az átlagos banki áruhitel megoldások konverziós rátája
  • Vásárlói profil kiemelkedő, magas vásárlóerő jellemzi a BNPL felhasználókat, minden kereskedő az ilyen ügyfélértékű látogatókért küzd az online térben: az instacash BNPL-el fizetők átlagos nettó jövedeleme 32%-kal magasabb, mint az országos átlag
  • Vásárlói elégedettség: 4,8 / 5

👉 A számok azt mutatják, hogy a prémium vásárlók aktívan keresik és használják a kényelmi megoldásokat, az instacash náluk nem szükség, hanem kényelmi szolgáltatás, amelyért lojálisabbak a webshophoz.

Vásárlói visszajelzések

  • „Gyors, kényelmes, egyszerű, tökéletesen érthető a folyamat.”
  • „Hihetetlenül gyorsan, gördülékenyen történt a fizetés. Egy álmom vált valóra a megvásárolt termékkel.”
  • „Eszméletlen, milyen lehetőségek vannak, és mennyire gyorsan lehetett igénybe venni a szolgáltatást!”
  • „Gyors.”

Következő lépés: régiós terjeszkedés

A magyar siker után a KitchenAid és az Instacash együttműködése Horvátországban és Szlovéniában is elindul. A cél: megmutatni a prémium webshopoknak, hogy a BNPL nem költség, hanem bevételnövelő prémium szolgáltatás, amely kiemeli őket a versenytársaktól.

Szeretne Ön is kereskedő partnerünkké válni?

Az egész folyamat már-már nevetségesn egyzerű.