Számos stratégiai megfontolás mellett komoly forgalom növekedést és többlet árbevételt tudnak realizálni a kereskedők és szolgáltatók, akik bevezetik a digitális részletfizetést.

  • prémium szolgáltatás prémium ügyfeleknek, vásárlást ösztönző értékajánlat, amivel csökkenthető a lemorzsolódás, kosárelhagyás
  • Bevezetésével egyúttal lojális, visszatérő ügyfélkör építhető ki, illetve egy meglévő hűségprogram erősíthető.
  • bankmentes megoldásról van szó, így az adatvagyon és ügyfélkapcsolat nem kerül más szereplőhöz,
  • whitelabel vagy co-branded megoldás, teljesen a kereskedői brand-hez illeszthető
  • Összességében a kiemelkedő ügyfélélmény, és villámgyors digitális folyamat egy erős brandépítő és marketing eszköz, amivel jelentős, jellemzően 10-30%-os forgalomnövekedés, és ennél magasabb eredmény-növekedés érhető el.